4 Απριλίου 2012

Αυτοκτονία;



Το ιδιόχειρο σημείωμα ενός θαρραλέου ανθρώπου 
"Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου, εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου, που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι αυτή. 

Επειδή έχω μια ηλικία που δε μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω ότι αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικοφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ), δε βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω στα σκουπίδια για τη διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στο Μουσολίνι (πιάτσα Παρέτο του Μιλάνου)" 

Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια του Δημήτρη Χριστούλια που αυτοκτόνησε σήμερα 4 Απριλίου στις 9 το πρωί στο Σύνταγμα, στο ιδιόχειρο σημείωμα που άφησε.
Εμείς θα χαρακτηρίζαμε το περιστατικό ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ!


ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ - ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 6 μ.μ. ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ!


1 σχόλιο :

  1. Όλοι θα πρόσεξαν χθες τι έλεγαν τα κανάλια και τα "επίσημα" blogs των μεγαλοεκδοτών: Απέκρυπταν το πλήρες κείμενο του Δημήτρη Χριστούλια ενώ το είχαν, εμφάνιζαν το πιο ανώδυνο κομμάτι του (για φερετζέ), παρουσίαζαν την περίπτωση σα μια ενέργεια ενός τρελλού που δεν αφορά την Ελληνική κοινωνία, και προέτρεπαν την εξουσία να "νοιαστεί" για τους ακραία θιγόμενους (άλλοι έτσι για να πουν κάτι "εποικοδομητικό" που δεν το πιστεύουν στην ουσία του, και άλλοι επειδή ξέρουν την επικινδυνότητα των καταστάσεων για τους ίδιους και θα ήθελαν μέτρα εκτόνωσης).

    Ευτυχώς ο λαός ανέδειξε το κείμενο (και την ενέργεια) όπως του άξιζε, έτσι που σήμερα αυτό να υπάρχει πλέον και στα καθεστωτικά μέσα.

    Ένας κούκος μπορεί να φέρει την άνοιξη; Για την ίδια την άνοιξη δεν ξέρω, αλλά φαίνεται ότι ένας κούκος μπορεί να κάνει πολλά. Ας παραδειγματισθούμε οι υπόλοιποι (και η αριστερά που κοιμάται)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε μη χρησιμοποιείτε (εφ΄ όσον είναι δυνατόν) Greeklish. Τα σχόλια εμφανίζονται όλα, εκτός αν είναι υβριστικά, διαφημιστικά ή άσχετα